Full fart

Nu har jag äntligen börjat jobba igen. Så nu har jag äntligen saker att skriva om i denna dammiga blogg.
Jag jobbar i köket på en restaurang/pub som Nissa.
Tempot är über och när man slutat, och måste gå hem på sina trasiga fötter, så orkar man inte blinka ens. And I love it. Har saknat att testa min maxgräns och få känna att man verkligen lever. Trevligt.
Jag har hunnit skadat mig två gånger på mina fem dagar jag jobbat där. Mindre trevligt.

Den närmaste tiden händer det en massa massa. Jobb, flight of the conchords-konsert, hälsa på en kompis i en annan stad, bröllop och jobb. Och mycket mer, ännu hemligt, stuff. Lycka!

Har varit på syjunta idag och gjort min sjuttioelfte sovmask. Den fick pappa. Oj så glad han blev. Tack mina damer för en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback