Sport?

Så här är det:
Sport är bland det tråkigaste jag vet. Det är svettigt och drygt att utöva och tråkigt att titta på.

MEN det är även så här:
Jag har lärt mig älska NHL10, naturligtvis till PS3. Så lite sport intresserad är jag :P

DET är också så här:
Det är fruktansvärt hysteriskt roligt att titta på handboll. Endast landslaget naturligtvis.
Speciellt för att vi har varit så bra! Många pallplatser och mycket fart och fläkt. Gillar när det händer något hela tiden och när det görs mål på löpande band.
Men nått hände.. vi har inte varit bra sen 2002. Efter det så har vi oftast inte ens kvalat in till EM/VM/OS.
Men jag som alltid är positiv är helsäker på att det ska vända nu.
På tisdag är det dax för Sveriges första match i Handbolls EM! Lycka!

Men allt annat går fetbort.

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Megafin blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback