Kan man bli förkyld nu för tiden eller är det endast svininfluensan som gäller?

Jahopp, så var man sjuk.
Det betyder att det inte blir nån prominix in till stan idag. Vilket är lite tråkigt då det dagliga fikat på stan är det enda som händer.

Låt mig berätta om min ärkefiende.
Det finns endast en lampa i rummet där jag sover. Och denna lampa hatar mig.
Man tänder denna lampa genom att ta på den. Vilket aldrig funkar för mig. Jo, om jag samtidigt håller i ett element så tänds den.
Det är inte heller så att den bara tänds och släcks utan det finns en massa olika ljusstyrkor. Ska jag släcka- så börjar den bara lysa mer.. osv.. den gör aldrig som jag vill.
Så där står jag.. Med armarna sträckta åt olika håll med en hand på elementet och en på lampan och känner hur vreden kokar. Samtidigt som lampan börjar lysa mer och mer i ögonen.
Jag hade ingen aning om att man kunde hata en lampa så intensivt.


Lampa of Doom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback