God fortsättning!

Min fortsättning är superb.
Jag har börjat känna en känsla. En känsla som jag verkligen behöver. En känsla som sparkar mig i röven. En känsla jag aldrig trodde jag skulle kunna känna igen.

Dom som känner vet att jag är lat, lat och åter lat. Det är inte många av mina kompisar som har sett mig springa.
Jag är även en sån som tycker det är överskattat att jobba. Jag vill hellre sitta vid datorn hela tiden. Och fika naturligtvis.

Men nått har hänt.
Jag känner plötsligt att jag vill börja träna och skaffa ett jobb. Jag känner mig lyckligare och tryggare. Och det jobbiga och olyckliga som hände förra året är som bortblåst.
Jag är redo att börja mitt nya liv i mitt nya hem: Enköping.

En vän skrev, som jag också vill önska alla:

Hoppas 2010 blir ditt år! För jag kommer göra 2010 till mitt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback