Jag saknar dig Nisse!

I helgen var jag i Östersund och träffade mina saknade kompisar. Det var alltför längesen och från och med nu ska jag försöka åka upp oftare. Dock så var det inte all fun and games. Packade även ner de sista sakerna i mitt gamla liv. Äntligen kan jag på riktigt radera dig ur mina tankar!

Tanken är att jag ska åka in till Stockholm ikväll. Men jag har känt mig sjuk hela morgonen, så jag vet inte jag. Behöver juh lixom ha lite energi och den saknas förtillfället.

Jag har varit in till en optikerbutik och sökt praktik. För att öka mina chanser att senare komma in på optikerutbildningen till hösten. Hoppas det går vägen.

Nu har jag äntligen stått så pass länge i lägenhetskö så jag får börja komma på visningar. Jag ska på en inom kort men den ligger en bit från centrum och det är på vippen att jag klarar av hyran själv. Och en tvåa är väl lite mycket för mig, men men, jag vill verkligen ha något eget nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback