Äntligen har Eilert skrivit ett blogginlägg!..

..tänker kanske ni.. men ropa inte hej, säger jag bara.
För jag har som vanligt inget vettigt att säga.

Eftersom jag är den enda pigga och arbetslösa i detta hushåll så är det jag som får stå för skottningen. Jippi.
Så naturligtvis öser det ner en massa snö stup i kvarten. Jippi igen.
Men jag får juh iaf nått som kallas träning.. vad det nu är..?

Ikväll ska jag på en blind date (typ) i Stockholm och dricka en öl eller två. Spännande.

Från och med den 9de mars, och en tid framöver, kommer jag säkerligen låsa in mig i ett rum med tv och ps3 och inte prata med någon. Bara så ni inte tror att jag är försvunnen, död eller bara otrevlig.
Japp, naturligtvis handlar det om ett nytt spel i världens bästa spelserie!

Igår kutade jag på stan med Tessan och Mia. Jag inhandlade ett par nya svindyra jeans. Happy day!
Som vanligt när Mia är med så tas det en massa fula bilder. Dom finns
här.

Jag vill hälsa till Linnea som nyligen blivit fru, stort grattis!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh, tack vännen!! Hoppas vi ses snart:)

Postat av: Mia

Hoho, snöskottning suger. That's why I love att bo i lägenhet. Jag ska aldrig ha ett hus, haha :D

2010-02-07 @ 13:27:36
URL: http://miaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback