1337

Den 17/3 ska jag till Stockholm. Jag måste bara hitta nån som vill följa med mig. Det är nämnligen öppet hus hos Futuregames. En "göra-spel-skola". Att få jobba med att göra spel är juh DRÖMMEN med stort D,R,Ö,M,M,E och N!
Fy va roligt det skulle vara! Men jag är juh för blyg för att åka själv.. Nån som vill följa? Inte ens för fikat?
Kusinen har genom denna utbildning fått jobb hos DICE. Dom står bakom bland annat Battlefield serien och Mirrors edge. Hur ballt är inte det?!
Det kommer vara fullt med tv-och PCspelsnördar där. Ja, dom får heta PCspelsnördar för både datanörd och datornörd låter fel. Dessutom är jag ingen Mac fan. Så PC it is!
Intressant va?! :P (Jag undrar varför jag inte har fler läsare 0o)

Anywho..

Jag ska på lägenhetsvisning inom kort. Jag slåss med fyra andra. Så det är juh 0% chans att jag får den.
Och inte har jag hört nånting angående praktiken heller..  -Suck och Stön-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback