Hallå eller?

Har praktiserat hos en optiker i en månad. Men nu är det slut och jag är återigen arbetslös.

Nu har jag äntligen tagit tag i träningen. Segt går det men jag har iaf börjat. Dyrt är det men det är värt det.
Jag har lite motivationsproblem så jag tänkte hänga som en svans på Mia för att komma igång. Men hon flydde till Spanien(?). Så jag får för tillfället klara mig själv.

Här om dagen var jag på en arbetsintervju och ska dit och provjobba på tisdag. Härligt härligt!
Men inte en lägenhet så långt ögat kan nå. Saken är den att om jag kommer in på utbildningen till hösten så behöver jag juh ingen lägenhet här och det känns onödigt att flytta alla saker fram och tillbaka för ett par månader. Men vill jag verkligen bo hos föräldrarna fram till hösten..? Njaa.. helst inte..

Imorgon blir det heldag i Uppsala med MediaMarkt, mat och öl och bio. Lovely. Vi ska se Clash of the titans i 3D.

Nisse min Nisse! Min lilla bror! Han fyller hela 24 år på söndag. Och inte kan man vara där och fira han. Du är saknad!
Han har lagt upp helt otroligt vackra bilder från Tokyo på facebook. Kika på dom ni som kan och vill. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback