ZzZz

Morrn!

Ojojoj vilken helg.
Jag har fortfarande fruktansvärt ont i hela kroppen efter i lördags. Så där ont som man kan få om man inte sovit så mycket och inte så bra.. och har träningsvärk of doom..
Igår sov jag typ hela dagen och gick och la mig för natten klockan 21. Va uppe 7 imorse eftersom jag är ett pucko som bokade ett möte klockan 8..

När jag kom till mormor klockan 11 på söndag förmiddag så fick jag veta att det strax skulle komma en massa folk. Så det va bara att bita ihop och le. Jag försökte att vara pigg och trevlig men jag gav upp. Jag gick och la mig i mörkret fram till klockan 16 då vi skulle åka till Johnny och Charlott. Där var det födelsedagsfika. När vi kom hem blev det sängen igen.
Men eftersom jag sovit flera gånger under dagen så kunde jag inte sova så bra i natt heller.

NÄR ska jag lära mig..

Näe, jag må lägga mig och sova en stund till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback