Sova? Orka..

Så här är det:
Det finns tre sovsalar på detta ställe. Två av dom var i vanlig ordning fulla när jag bestämde mig för att gå och lägga mig klockan 6.00. Alla skulle visst sova samtidigt som mig..
Den tredje ligger i en annan byggnad 300 meter härifrån.. så den går fetbort!

Då blir det till att sova i stolen. Man kramar en kudde och lägger sig mot tangentbordet.
Jag har klarat detta förrut, 2007 närmare bestämt.
För att kunna sova i stolen, samtidigt som det pumpas musik som ska höras över 4 fotbollsplaner(Ja, det är högt! Och basen gör så att hjärtat inte behöver slå av sig självt), så måste man vara så trött så man inte hör musiken. Men det visar sig att det är helt omöjligt om man har supit 10 koppar kaffe under dagen..
Det är bara att hälla i sig lite mer och skita i att sova helt enkelt.. Jag somnar nog förr eller senare vare sig jag vill eller inte..
JA! Det finns kaffe! Det har faktiskt inte funnits på DH förut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback