Nu är det 34 timmar sen jag vaknade sist

Jag är lite slö kan jag erkänna. Men nu spelar Concrete Society, så då ska jag väl piggna till. En cola på det här så..

Jag hade väl tänkt att vara vaken till 10 imorgon.. men det blir nog lite knivigt. Så ung är jag inte längre så jag klarar två dygn.

Eriks kompis Markus, aka Mackzter, spelar i en av världens bästa PvE (Player vs Environment) guilder i WoW som heter Ensidia. Det tycker jag är ballt, att han växt upp i lilla Östersund och är världskänd för att han spelar ett spel. Jag och Erik var och kollade på när Ensidia raidade idag = Mäktigt! Fort som attan gick det och jag kan tala om för er att Ulduar är inte att leka med.. för oss vanliga dödliga iaf..

Nu måste jag flytta mig från datorn innan öronen flyttar från mitt fejs..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback