men jag vill inte skriva någon rubrik!

Filmer du måste se:
Death at a funeral. Om ni vill se en komedi (snett?! svar: JA)
Crash. Handlar rasism och fördommar balanserat med kärlek! Den är inte så tung som det låter.
Lucky number slevin. Ja den bara måste ses. Bruce Willis och Josh Hartnett! MUMMA!

I veckan ska jag hem till pappa och spela lite av det superhyllade spelet Uncharted 2. Vi får väl se, säger jag. Men jag gillar juh sånna spel så det kommer nog gå fina fisken.

Jag har egentligen inte så mycket att göra på dagarna. Jag städar lite och sitter vid datorn. Jag lämnar bara rummet för att äta och gå på dass. MEN endå så sitter jag uppe till 4 varje natt. Vad gör jag?! Jag kommer inte ihåg..
Detta måste få ett slut nu! Snart. Vilket år som helst.

Glöm inte att se filmerna du måste se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback