L.E.S.S.

Denna dag blev smått lång.. det är inte hälsosamt att gå upp 7.. inte 5 heller för den delen, då de flesta av mina Östersundskompisar går upp.. Dock är det inte dom själva som bestämmer det utan deras kottar..
MEN jag har ingen kotte som är uppe den tiden.. bara mormor och hon kan fortfarande klara sig själv.. Så det finns ingen ursäkt till varför jag är uppe för att väcka tuppen..

Jag har redan varit på besök på sjukan, sett mina serier och gjort min arbetsförmedlings-läxa. Jag har ätit fyra gånger och fikat tre. Jag har läst, kollat vad alla kompisar gör på fejjan, spelat minesweeper, städat och kollat på sjuttioelva trailers. OCH klockan är bara barnet.. Snett..

NISSE! Jag bokar dig den 26 till 28 november. Jag vet att du vill. Jag citerar:

"Det tycker jag låter skitbra, man kan ju spela något mmo från vardera håll, det är ju inte som att det är längre till japan än stockholm över internet :) (ok, lite, men inte så mkt.)"
(Detta citat KAN vara modifierat)

AHA! Då var det spikat. Vad ska vi spela då? Aion? WoW? Ragnarok? Tetris?

Nu måste jag nog äta igen, kolla på en film, läsa klart den underbara boken och städa lite till (Jag har juh hela ett rum att städa och det är litet också! Men fort går det inte..)
MEN jag lovar att klockan kommer vara fjantit lite endå.. Så det blir väl lite mer häng på fejjan tills klockan är 4 och man kan gå och lägga sig med trött samvete..


Kommentarer
Postat av: Caroline

här är det snart läggdags ;)

Postat av: Linnea

Åh TETRIS det va länge sedan:D

2009-11-10 @ 14:18:29
URL: http://ninneasblog.blogspot.com
Postat av: Nesse

Jorå, det ska nog funka, jag kommer inte kunna hela fredagen, och måste nog sluta på lördagen, men jag ska se till att hålla mig hemma, glöm inte ta med dig ett headset så går det att kommunicera också. :)



Jag föreslår RO men jag är öppen för alla alternativ som inte kostar pengar (som Aion)

2009-11-20 @ 04:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback