HALLÅ!!1!

Upp å hoppa!

Snart är det dax kära vänner!! ÅRETS BÄSTA HELG är snart här..
Näe, inte jul. Julafton är snäppet bättre men det är juh inte bara en helg, det är juh en högtid!
Nog med svammel..
OM 20 dagar är det dax att ta sig till Jönköping med en dator i den ena handen och en platta Jolt i den andra.
Jag ska dit för tredje gången och jag har höga förväntningar.
Det enda som kan sabba denna tripp är att Nisse inte följer med denna gång. Ja vet int ja, om det blir lika kul utan han..
Det är juh naturligtvis DREAMHACK jag dillar om!

Idag ska jag träffa Jojo och vi ska gå på Östasiatiska museet. Det ska bli riktigt spännande.
Jag har plötsligt blivit attackintresserad av Japan. Antagligen eftersom brorsan flyttade dit för ett par månader sen..
Han kommer inte hem till jul så jag får inte träffa han förren i sommar om jag åker dit. Det har jag iofs inget emot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback