Dreamhack Winter 2009

HALLÅ!!1

..så var det bara 4 dagar kvar..
Det enda jag har kvar att göra är att skriva ut biljetten, sen är det bara Erik och Jon som saknas, SEN kan vi åka vidare till Jönköping-Elmia-DHW09.
Som förra året så kommer jag blogga lite flitigare nästa helg, eftersom jag bor vid datorn och det händer så mycket spännande.. annars händer det juh inte så mycket i mitt liv just nu..

Nu har jag kommit fram till vilka spel jag ska spela:
-WoW, som vanligt..
-Aion, ska jag testa för första gången
-Diablo 2, som jag pinsamt nog aldrig testat
-Heroes of might and magic V, spelet som aldrig blir tråkigt!





.:Jag och Erik DHW07:.
Eftersom vi inte hade någon madrass med oss så fick vi sova vid datorn. Mysig vill jag lova. Mycket mysigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback