Dagens diet

En diet saknar ofta något. Typ som socker eller gluten osv..
Min diet saknar nyttiga saker.. iaf dagens.. Det enda som skulle kunna kallas nyttigt med det jag har ätit idag är hårdbrödmackan i filen. 
I övrigt har jag ätit fyra nybakta bullar, pannkakor med sylt och grädde. Nu dricker jag cola och äter en massa godis. Det är överskattat att äta nyttigt.

Tant som man är så ska man på auktion ikväll, dock så går jag endast för fikat.. ehrm.. för att fortsätta min lyckade diet..

Det är endast en liten vecka kvar till årets pojkkalas! Woho! Jag måste inhandla nya mjukisar och fixa ett par spel som jag inte har testat, sen är nog allt klart å betalt skulle jag tro.
Där kommer det mest bara förtäras Jolt. Det är också nyttigt har jag hört.

Kanske man ska spendera Dreamhack med att spela minesweeper..? Jag borde vara med i en tävling, SÅ bra är jag.
Mja vet inte jag om det är så hett att äga på minesweeper. Så glöm det..

NU: Lite mer bulle på det här så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback