Bloggandet kan börja!

Hej och hå!

För mina kompisar som glömt vem jag är så heter jag alltså Ellen och är 25 år och gillar att vara lat. :P

Jag har saknat det här.
Att sitta framför skärmen och inte ha nån aning om vad jag ska skriva.

MEN det har juh faktiskt hänt lite sen sist så nått ska jag väl komma på.

Eller ja.. vi håller oss till vad som hände idag.

Tidigare idag: va jag till Stockholm och fikade lite med Charlott, som förresten fyller år idag: GRATTIS!
Jag kan berätta att Charlott bjuder på det godaste maskinkaffet ever!
Gick runt i Gallerian i hopp om att hitta nått att köpa, men jag hittade inte en enda pinal.

Jag har hört att det snöat en massa i Östersund, det gjorde det även i Stockholm, men det är inte alls samma sak.
Snön va juh borta innan flingorna hunnit landa ffs! Jag kommer sakna Östersunds riktiga vintrar. Detta slask är inte mycke att hänga i julgran.

Just nu: Tänker jag på Jojo som skulle ha sett Larsa, men inte fick då spelningen är inställd.
Jag svär även över att serierna jag skulle ha sett idag inte har dykt upp. Jag har ett väldigt tajt schema och tycker inte om att serierna gör lite som dom vill.

Alla pratar om att True blood ska vara bra, så jag tänkte väl ge serien en chans.
SEN vet jag inte vad alla ser i Twilight. Jag har inte läst boken, men tänker göra det. Den är garanterat mycket bättre, för i boken finns det inte en massa dåliga skådespelare..

Imåra: Träffa Jojo kanske? Jag hade vetat om hon behagade ringa nångång..
Ska eventuellt till Arbetsförmedlingen en sväng, men det återstår att se hur alert jag är.

Jag vill tacka mitt nya internet som har gjort detta möjligt! Tack!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Kul att du bloggar igen! Fortsätt så:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback