Ångest..

Detta skulle juh vara en förväntasfylld vecka och en enastående helg.. men va hände?
Alla dessa underbara kännslor har ersatts av ångest.. Nåja inte riktigt alla.. man är juh en människa som lever efter mottot "Det blir vad man gör det till"
Det blir en butterfly effect skulle man kunna säga om man vill vara fancy och internationell.. som jag uppenbarligen är..

Igår, alltså 4 dagar innan DH börjar, bestämmer sig en av oss tre (inte jag) att han är för sjuk för att följa med.
Nåja, det är väl en hederlig anledning att skona nästan 10k pers från svininfluensan..
Denna lilla sak gör att allt måste planeras om = denna effekt av fjärilsvingar går igång..
-Erik tar inte bilen ner - Ellen får inte sina saker från Östersund - Ellen får ingen skjuss - Ellen måste(!) köpa ny dator, eftersom Ellen VÄGRAR släpa på en stationär dator på tåget - Ellen är pank.
- Vi blir bara två personer där nere - sova/äta/vakta i skift- Ellen måste köpa ett lås till sin nya skitsnygga bärbara dator - Ellen är pank.

Alltså: Ellen ÄR pank.. Denna resa kostar mig nära 10kkr..

Det kanske bevisar hur enastående denna helg verkligen är..

Kommentarer
Postat av: caroline

Trist! MEN.... Du "fick" en ny dator.. :D



kram

2009-11-25 @ 08:17:23
Postat av: Snabel

haha ja! Min pärla =D Kramar

2009-11-25 @ 19:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback