2pm - Tetris

Denna låt (nej, det är inget spel) har MAKT..
Om 10k pers börjar skrika och klappa händerna så fort dom hör det lilla plinget i början av låten så anser iaf jag att den har det..
Den spelas ca 12 gånger om dagen och volymen höjs ytterligare så att hela Jönköping ska höra..
OCH den är hur skön som helst!!
Dreamhacks theme song skulle man kunna säga.

I natt sov jag faktiskt 7 timmar. Det behövdes. Men nu ska jag vara vaken tills vi åker hemåt, vilket sker typ 8 imåra bitti.

Det var jävligt jobbigt att vara sen hit. Vi va juh inte i Jönköping förren 23.30 i torsdags.. och vi brukar vara där 12 timmar tidigare.. Men det har jag tagit igen genom att sova 7 timmar på tre dygn, för att suga åt mig (SvampEllen) så mycket DH som möjligt. Imorgon klockan 8 går färden hem, så bara 12 timmar kvar :´(
Jag hade lätt kunnat göra det här i en vecka!

Just nu: Dunderpatrullen live på scen (För 10 minuter sen då jag skrev det)

Just NU: Peaches - Rosa helikopter (Ännu en låt på Dreamhacks "soundtrack")

Nedan: 2pm - Tetris



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback