Typiskt,

.. så var sista dagen här ='(
Vi ska åka till Stockholm vid 4 inatt och sova en sväng innan vi åker vidare till Östersund.
Några timmar har vi kvar, men ack så få!

Inatt sov vi bara mellan typ 5.00 och 9.00.. Sen kom Nisse och väckte oss och ville sova..
Ja, han fick väl det då.. han hade juh varit uppe till 9,00

Jag må nog säga att själva DH var bättre förra året:
-Lunarstorm blev totalt utbuade!
-Ingen kommer någonsin glömma Roccat..
-Nisse vann en tävling! Han fick en DH biljett som han använde nu.. så han är här gratis..
-Nisse vann en till tävling tillsammans med Sebbe!

Vilka minnen va Madde?

Men detta år blev sällskapet bättre även fast vi var så få.. fast vissa ville man skulle vara här i år igen.. som Madde och Sebbe.. Det hade varit väldigt trevligt att ha med de båda.. men dom har en ny liten person att ta hand om! (se titel "Nytt liv" för info)
Hej Evelyn!

Detta år har det inte riktigt hänt något som man aldrig kommer glömma.
Jo!, en grej, DH tröjorna har inget årtal på sig i år! Det gillade jag inte alls! Kasst!

Nu visas en massa bilder i olika kategorier.. så jag må in och rösta på mina favoriter..

Godnatt alla!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Haha, ja! Evelyn säger Hej hej!! Och jag och sebbe me =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback