Update 2.0

HALLÅÅÅÅ!

Ja, det är vad alla skriker hela tiden i salarna. Så ni förstår varför jag skriver så hela tiden.

Som Linda har poängterat nedan så har jag inte skrivit vart jag är.

Dreamhack Winter (och även sommar) är i de stora JÄTTEHALLARNA i Elmia - Jönköping.. och då menar jag verkligen JÄTTEHALLARNA!
Nu förtiden kan man även ta sig till Skellefteå.. men man ska inte göra det lätt för sig, så därför valde vi att åka ca 90 mil ist..

Närå.. vi väljer DH Winter i Jönköping för att det är det allra största.. över 10 000 pers är det här.. Vi är ganska så många..
DH Sommar är inte lika stort. Sen är det skönt att gå ut i vintern när man har suttit och svettats ett dygn..

Resan hit gick till såhär:
Jag och Erik satte oss i bilen och åkte ner till Stockholm på onsdag eftermiddag. Där sov vi hos min bror och packade även med han och hans dator och åkte vidare mot Jönköping.
Vi checkade in ca 14.00 på torsdagen.
DH pågår mellan torsdag kl 10.00 till söndag kl 9.00.
Men vi tänkte åka hem natten mellan lördag och söndag eftersom vi ska åka så långt och orka gå upp till jobbet på måndag..
Men det är ett senare bekymmer.. Nu ska jag fortsätta spela..

Kommentarer
Postat av: linda

rowligt:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback