Nuså..

Hm. Det börjar redan gå utför. Bäst att ta tag i bloggandet ordentligt.

Snart är det dax för DH igen. Åh så roligt det ska bli! Jag har längtat ett helt år! Ville tillbaka innan jag åkte hem förra året..
Det blir en massa spelande. Tänkte testa Witcher och NWN. Och WOW WOTLK såklart!

Erik fyllde år i söndags så vi bjöd på tårta hela dagen och på kvällen så bjöd jag han på Simon och Viktor. Sen gick han på bio med jobbarkompisarna och såg nya Bond filmen.
Igår så fick han sin present. Han fick en shopping spree på MQ. Farligt kan tyckas.. men det gick bra.. han var lite för blyg till och med.

I lördags var vi på IKEA och shoppade en massa småstuff som man bara måste ha..

Vi har fått riktigt bra ordning i lägenheten. Nu är det börjar den se riktigt bra ut faktiskt.. om jag får säga det själv..

Sen har jag nog inget mer att rapportera tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback