Nu har det hänt!

Kära vänner!
Det hände precis något oförglömligt!
Två tjejer som kallar sig Kick, eller nått, skulle uppträda.. Ena tjejen började med att säga "Vi har haft stora fördommar mot dreamhack, att alla är äckliga och fula.." Sen skulle hon säga att hon tyckte killarna här var väldigt heta.. men när väl Buandet, med stort B, börjat så avtog det aldrig.
Dom blev utbuade hela uppträdandet!
Jag klarar inte riktigt av sånt så jag va tvungen att dra "på dass".. (jag klarar knappt att se talangjaktsprogrammen på tv..)
För övrigt hade dom en specialskriven låt till just DH.. som dessutom var kass..

Ett plus med i år är att det har uppträtt flera band.
Förra året var det bara ett band. Dom spelade mitt på dagen (då ligger de flesta och sover) och dom gjorde det live i P3 på scenen. Så det var ingen show direkt..
Iofs så gjorde inte det så mycket eftersom det var Lillasyster som uppträdde!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Välkommen tillbaka!!

Du har fått en utmärkelse i min blogg:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback