Bilderna..

Jag tänkte förklara de fyra bilderna ovan..

Jag har en obscen passion för badankor.. och jag är även Star Wars nörd..
Vilket gör att bild nummer 1 passar in utomordentligt..

På bild nummer 2 hittar vi min stora kärlek Erik.. Denna bild visar hur vi ser ut när vi pussas.. dock i en väldigt photoshopad tappning..

H1 är alltså stället jag jobbar på. Jag tillbringar hemskt mycke tid på detta ställe så jag tyckte H1 förtjänade en plats i bloggen..

Och slutligen har vi den skitsnygge Cloud. Han representerar både film och spel då denna bild är hämtad från filmen på spelet Final Fantasy 7. FF seien är enligt mig den bästa spelserien som gjorts.
Och vad skulle jag göra utan film i mitt liv!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback