Utmanad

För Fem år sedan:
Tog jag studenten och började jobba i sjukhusköket direkt efter
För Tre år sedan:
Handlade mest om sprit, att leka av sig, Hultsfred och Kil.. Kommer inte ihåg mycket av det året.. (Åh Anna vad jag saknar dig!)
För Ett år sedan:
Jag och Erik hann bli tillsammans, Erik flyttade till Paris, Erik flyttade tillbaka från Paris, vi blev sambos och förlovade.. och lite till..

För Tre månader sedan:
Hände nog inte ett skit.. men hallå.. en paus kan jag väl få efter föregående år.. Jo! jag skulle börjat på ett nytt jobb.. men fick ett bättre erbjudande så jag tackade nej till det första och det andra sket sig..
Igår:
Jobbade i hettan iklädd bla. byxor.. gick en underbar kvällspromenad med Erik kl 22 då det fortfarande var varmt..

Idag:
Jobbade i hettan iklädd bla. kjol.. åt på Frasses.. efter det fram tills nu har jag kollat på NCIS..
Imorgon:
Jobbar i de kläder vädret tillåter.. förhoppningsvis bla. kjol.. sen kommer det bli en helg med mycke slapp och uppvilning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback