Som man bäddar får man ligga..

Som man brukar säga när någon gör bort sig.
I detta fall är det jag..
Här skriver jag om att jag ska upp tidigt as hell och ska lägga mig i tid..
"Borde du inte gått och lagt dig strax efter 22 då, efter du skrev inlägget?" Kanske du frågar.. -Det frågar iaf jag mig själv..
Men det är inte slut här.. samtidigt skriver jag att jag ska se en film..
"Vilket iofs kan vara mysigt att små slummra till.. " Kanske du säger.. -Det har du rätt i..
Nope fortfarande inte slut.. Samtidigt skriver jag att det är en läskig film..
"Läser du inte vad du själv skriver?" Kanske du undrar.. -Näe, tydligen inte..

Så nu ska jag försöka lägga mig och sova i min skräckfilms-bäddade säng..
Icke i tid bör tilläggas..


Men men.. filmen var iaf riktigt bra!  - Untraceable-

Kommentarer
Postat av: Linnea

Lycka till idag! Hoppas du fick sova lite så du orkade ta dig upp. Vi hörs i em!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback