Semester på Frösön..

Nu har en av svärisarna åkt till utlandet i 10 dagar. Så den här veckan kommer jag och Erik att vara hundvakt på Frösön.. Semester på hög nivå! Jag och Erik kommer att ha hela huset för oss själva, vi kommer vara hundvakt till söt-Wilma, gratis frukost, lunch och middag och så slipper vi bo i våran skit och disk.. Och detta ser svärisen som en present.. Oo
Tack så mycket!


Nu har det snöat i 4 dagar och det ligger flera decimeter snö på sina ställen..
Och jag som precis har börjat gått utan långkallingar.. silly me..
Jag skulle inte ha slutat en månad tidigare! Det är alla månader med r som gäller.. jag ska aldrig bryta det igen..

Kommentarer
Postat av: Linnea

Nej va mysigt:)

Postat av: Maria

Långkalsonger alla månader med ett r i låter som en bra livsdevis! Hälsa snögubbarna! ;)

/Maria

2008-05-17 @ 21:36:13
URL: http://mariya18.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback