Orka vara ledig!

Tur att man lever efter det mottot eftersom man städigt blir inringd!
Näe jag är inte bitter.. inte ett dugg..
Näe men det ska väl inte bli så farligt.. Nya Gamereactor kommer idag så då har man nått att läsa iaf..
Och så har vi fått in en ny frisk fläkt på jobbet.. haha jag menar förstås Emmelie som ska sommarjobba hos oss.. men vi har fått en fläkt också..tänka sig.. här är jag fyndig utan att veta om det..

Nu har jag varit svettig och flitig med Wii fit i hela 10 dagar i rad! Jag trodde jag skulle lessna efter en vecka men det är fortfarande riktigt roligt! Boxningen är min nya favorit! Lets face it.. jag har inte så bra kondis och även fast wii fit kanske inte gör mig till atlet så mår jag mycket bättre och det känns som jag blivit mer fit.. det hjälper nog mig mest psykiskt.. för jag har inte skaffat Wii fit för att gå ner i vikt.. (jag är ganska nöjd med min vikt..) utan för att få bättre kondition och bättre självkänsla.. fast det gör juh inget att vikten går åt rätt håll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback