Nu ska jag äntligen börja träna!

Eftersom jag är så lat och aldrig orkar gå någonstan, har aldrig pengar över till ett träningskort och hatar att träna inför andra så har jag nu inhandlat den ulimata träningsmaskinen till hemmet!

Jag ÄR så lycklig!
Jag var lite skeptisk i början om jag verkligen skulle använda den.. just eftersom jag lessnar och är lat as hell.
Men jag prövade igår kväll.. svettig och lycklig! Detta var skitkul! Nu ska jag verkligen pusha mig själv!
Yoga, aerobics, joggning, lekar och en massa annat kul! Variationen finns där.
Yoga är min personliga favorit!

Wii fit kan vara min räddning till en bättre kondition.

Så nu ska jag upp till Jojo för att fira Emelie och äta tårta!

Happy day!

Kommentarer
Postat av: Carro

du bör söka hjälp för din konstanta ironi ;-)

2008-05-07 @ 11:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback