Man måste juh få skriva om alla sina känslor i sin egen blogg..

Nu är en flytt inte så långt borta..
Det som håller mig kvar är några pärlor som alltid finns där för mig..
Dom kommer jag sakna alltför mycket om jag flyttar 60 mil..
Men nu är jag bitter på riktigt..
Dessutom saknar jag mamma..


Då var det sagt och skrivet så nu känns det bättre..

Det har varit riktigt roligt på nya jobbet! Kul med nya jobbarkompisar och att jobba med något jag aldrig gjort förut..
Men när jag kom hem (efter ett misslyckat försök att tigga kaffe av Linnea  ;P  )
så har jag bara mötts av smäll efter smäll och en och annan spark från folk som inte bryr sig ett skit..
Frustrationsgråt ledde till saknadsgråt som ledde till maktlöshet och total kross och en släng oempati..

Alla inlägg kan juh inte vara snälla och glada..

Kommentarer
Postat av: Linnea

Nä du...flytta får du INTE göra. Vem ska då vara barnvakt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback