Skulle jag ha haft fler bilder på mig själv?

Vad säger man?
Har kollat runt lite på dom populäraste bloggarna här.. shit va folk är självkära..
De flesta har bara en jäkla massa bilder på sig själv..
Är det så man ska göra för att folk ska läsa?

Nu hade inte jag nån bild på mig på den här datorn.. så jag gjorde en själv..



Anywho.. Hittade en grymt rolig blogg idag.. tror det är min kära kompis Jojos kusin(?)
yllet.blogg.se
skitkul
Dessutom verkar hon spela i en CS klan(?). Sånt gillar jag.

Det finns en hemsida jag alltid kollar in på. Feber.se
Där kan du välja vilket slags feber du har.. typ spel, mode, prylar osv..
Riktigt grym! Iaf spel sidorna som jag alltid kollar in.

Idag skulle vi ha åkt till Piteå klockan 14.. jag sitter och väntar på erik så vi kan åka snart..
Ni ser juh hur länge jag har väntat.. och det dröjer nog ytterligare någon timme..

I dag har jag faktiskt gjort något produktivt.. Jag har lärt mig texten till Still alive..
Creditslåten i Portals..
GRYMT BRA!

Men sen så har jag bara löst mahjong. Vilket jag äger på.

Jajustja.. så har jag varit på mödra- barnavårdscentralen och gjort en liten kik..

Och spelat WoW..

Busy bee..

Kommentarer
Postat av: linda

vad har du gjort på mödra- barnavårdscentralen ? :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback