wow!

omg.. jag vill ha World of Warcraft i mobilen!

http://multiplayerblog.mtv.com/2008/02/13/blizzard-considering-world-of-warcraft-mobile-sort-of-and-other-developments/


anywho.. Detta har varit den slappaste helgen på länge.. vi har knappt lämnat lägenheten..
Vi var å hämtade Sofia i Stugun igår kväll klockan 23.. annars har vi bara suttit på våra ändor och inte gjort något produktivt alls.. det skulle väl vara att levla i WoW då..

Fast snart ska Erik dra och jobba en sväng.. svikare..

Vi har börjat läsa Sagan om ringen igen! yey! det va ett tag sen nu.. vi tog en liten paus på 6 månader typ..

Eftersom jag får superlönen of doom så ska jag och Erik åka till Spakliniken! Sweet! Man blir en helt ny människa av en dag där..och jag behöver uppdatera mig till 2.0

Kommentarer
Postat av: Kit

omg omg jag vill läsa länken, men den funkade inte, inte ens om jag var clever nog att klippa ihop de två raderna ..och jag orkar inte söka rätt på den själv :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback