Bäret Bäret Bäret!

Vecka tre har anlänt. Vecka tre av dubbeljobb.
Usch jag har redan lessnat..
Det finns väl slappa dagar i detta schema också, tillexempel så jobbade jag bara på ena jobbet idag och imåra blir det endast det andra, och sen så är jag ledig på fredag.. Dock så jobbar jag på lördag och det blir dubbeldagar onsdag och tordag..
Men som tur är så finns det ett Bäst före datum.. Är bara schemalagd fram till september på ena stället..
Fast egentligen hoppas jag på att jag får fortsätta..

Idag jobbar Erik till 21. Det är så fruktansvärt trist! Hata att underhålla sig själv.. tur att jag har en underbar dator full med underhållning.. men det jobbigaste av allt är att äta själv.. iofs så ska jag laga tre portioner.. för han vill äta när han kommer hem och han har även beställt en lunchlåda.. men det är inge lajbans att dinnera allena..

Åh! Datorn! Vad skulle jag göra utan dig? Våran lilla bäbis har tillochmed två skärmar så man kan multitaska WoW och msn! Och diverse bloggar om man känner för det.. Äg!

Det är ganska torrt på blogg fronten.. den som bloggar mest, typ 3 ggr om dagen, är bortrest.. Förhoppningsvis dyker det upp lite uppdateringar snart.

Jag kanske ska förklara vart smeknamnet Plommongurka kommer ifrån.. näe bli inte rädd.. det är inte som du tror.. De som sett och kommer ihåg Rena Rama Rolf vet vad jag snackar om.. Han kallade nämnligen sin fru för plommongurka hela tiden.. Jag brukade kalla Tottis för plommongurka i början men har efter det tagit en liten paus från smeknamnet.. tills jag träffade Erik.. han blir kallad för detta lite nu och då.. Jag tror tillochmed att jag nämner det i mitt allra första inlägg..

Det finns en liten historia bakom Bäret också.. men den får sparas till tråkiga tider.. Det passade iaf ganska bra på mig förut eftersom jag var liten och rödhårig..

Anywho..
Jag vill hälsa till:

Kit! Blogga mer! Låt inte skolan ta tid från ditt bloggande.. du vet väl att man lär sig bäst av att upprepa till andra? Jag är väldigt nyfiken på vad du gör på skolan som är så mycke viktigare än att blogga.. ;P förresten så har du den där länken på din blogg.. jag snodde juh den från dig  ^^  Hälsa CG!

Nisse! Följ med till DHW ffs!

Alice! Grattis på namnsdagen!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Neeej berätta om bäret nu!!

Postat av: Kit

Jag har skrivit ett halvt nytt inlägg som jag inte publicerat än :P

Men håll utkik på RSS:en



När släpps biljetterna till DHW08?



Hon hälsar till

2008-06-24 @ 21:38:39
URL: http://www.fz.se/bloggar/digitalenviron
Postat av: linda inrgid kristina

hahah juste,bäret XD

2008-06-25 @ 01:20:08
URL: http://lindaingridkristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback