.:secret message:.

Nu är det bokat och klart! Allt skulle juh vara hemligt för Erik men jag kan juh aldrig hålla käft..
Så nu är det lugnt att skriva om det i bloggen
På söndag ska vi på Spa kliniken och njuta! Det är helt underbart där!  Det blir pedikyr och massage.. det var dom två behandligar som dom hade att erbjuda för par. Roligare att göra allt tillsammans så man slipper vara själv i poolen..  Vi ska vara där hela dagen och bubbla och kanske gå ut till utepoolen på taket om det är fint väder.. fast sist jag var där så satt jag där mitt i vintern.. å det gick bra det med.. så vädret spelar nog ingen roll alls..
Och så har vi beställt varsin sallad till lunch.
Dom har bara sallad och vatten och frukt där så man känner sig riktigt nyttig.. iaf jag..

Jag har så mycket stress och skit i huvudet nuför tiden..Så det ska bli riktigt skönt att vara ledig imåra! Jag ska hem till Linnea och liten-söt.. Det blir häng hos Linnea och ev en liten tur till stan för lite shopping..
Perfekt laddning inför jobbet på lördag.. Tänk dig det här: Helt själv, löningslördag och 5 nya, stora releaser. Woho! Det kommer bli en lång dag på lördag.. speciellt när man längtar till söndagen..

Bäret-historien är nog inte så rolig som den låter.. Det var en felsägning från mig som skulle säga Bäver.. det roligaste med allt var nog att jag blev kallad bäret efter det.. Jojo gillade iaf att kalla mig det..

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha...ungefär lika genomtänkt som "tvålen" då;)

Postat av: caroline

när ska vi göra -en liten svart- då?

när jag inte jobbar plijs!

2008-06-27 @ 19:00:34
URL: http://medbebisimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback