Nyklippt

Jaha då har man testas NFI. Det va juh grejtans det! Blev riktigt nöjd. Och billigt blev det.

Imåra blir det Oviken och kakbuffe! Sen lite egen midsommar middag hemma.
Ska göra en förrätt som mamma har gjort många gånger.
Man tar en liten skål, helst en i glas som mamma tar, det blir så fint när man ser in i förrätten.
Så lägger man lager med potatis, sill gräslök å massa annat stuff.. sen häller man lite smält smör på det och gräddfil.
Enkelt och sjukt gott! Det som blir jobbigt är att småtärna alltihop.

Ska bli skönt med en långhelg nu efter min håda vecka. Så jag ska ta det riktigt lugnt i helgen och vila upp mig inför en lika hård vecka till..
Erik sitter och spelar Age of Conan, och jag har juh kollat klart på NCIS som bekant så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på..jag ska nog börja med att äta en bit av något..

Nisse har precis kommit hem från DHS08.. fan jag vill också dit.. men i november bär det av! Det kommer bli min lilla semester det! Shit vad jag längtar!
Det är så svårt att ta ledigt länge när man jobbar med timmpenning.. det märks ganska hårt på lönen..
Men jag ska vara ledig lite i slutet av september också för då fyller min mamma 40+10.. NEJ! hon fyller inte 50!  Äldre än 40+ blir hon inte!

Snart har Erik semester och då ska han dra ifrån mig en hel vecka.. damn it! Har så tråkigt utan han..
Man han ska åka utomlands.. så jag antar att det är ok.. bara han kommer hem med presenter.. ;P
Han ska åka med en kompis som bor i Sthlm och dom träffas inte så ofta..  Jag önskar att jag kunde följa med.. har aldrig åkt utomlands med plommongurkan..

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hahaha...plommongurkan?? Vill nog inte veta hur han fått det smeknamnet tror jag ;P

Postat av: Kit

Tja snabel!!



Vilken högst noterbar kommentar Linnea gav :D



Jag vill också äta kakbuffé i Oviken, snacka om fubbigt ...fast jag får ju massa annat gått här nere :P



Vet du vad, jag och CG ska också göra den där förrätten, den är helt enkelt fenomenal!

2008-06-20 @ 08:33:25
URL: http://www.fz.se/bloggar/digitalenviron

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback