Nu har jag för mycket jobb ist..

I torsdags jobbade jag 8-18.. lunchen bestog av en snabb macka ståendes inne på lagret på jobbet..det vill säga 15 min rast på hela dagen.
Igår jobbade jag 8-18 men jag unnade mig faktiskt hela lunch halvtimmen och en smått lång kaffe rast med Go-Cissi..
På 2 dagar jobbade jag alltså sammanlagt 20 timmar med sammanlagt 1 timmes rast..
Jaja allt är mitt eget fel.. men jag är trött och jag vill gnälla..
Men vänta.. det är inte slut där.. jobbade 10-15 idag alldeles själv.. så det blev ingen rast där..
Ja det är korrekt.. jag ska gå å lägga mig å däcka nu.. har suttit å gäspat sen ett par timmar tillbaka.. mina ben och min rygg gör ont..
Och på måndag blir det ett till underbart 10 timmars pass..
Åh vad jag saknar mitt gamla schema just nu..

Grejjen är att jag måste jobba så här.. det är så dåligt betalt på ena jobbet.. så om jag ska få nån bättre peng i månaden så gäller det att ligga i..

Erik sa just en sann sak.. Vi går och lägger oss tidigare på helgerna än på vardagarna.
Inge snett..


Kommentarer
Postat av: Linnea

Huvva...jobba inte ihjäl dig nu:(

Postat av: carro

å fyfan =/

2008-06-17 @ 18:58:01
URL: http://medbebisimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback