Äntligen x2

Idag var det första dagen på nya jobbet! Haha nu har jag haft nytt jobb länge..
Men nu äntligen har det blivit av..
Känns riktigt bra och roligt! Tack Sofia!
Från och med nu är jag inte ledig lika ofta. Skönt med lite fart..
Jag har haft två jobb förut så jag kan nog hålla tempot.

Brorsan och hans Maria kommer upp och hälsar på.. visserligen 7 veckor kvar.. men men.. då har jag nått att längta till i sommar..  bortsätt från det kommer det bara vara jobb hela sommaren.. ska bli skönt att äga egna pengar så jag kan skämma bort Erik för en gångs skull..

Kommentarer
Postat av: Linnea

Aaaah, va härligt att du kommit igång med nya jobbet:D Men lite trist också för vi lär ju inte hinna ses lika ofta då:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback