Nytt liv

Nu har det ännu engång kommit ett litet liv till världen i min närhet. Ja hon bor iofs i Enköping men hon är i min nära släkt iaf. Denna lilla flicka har inget namn än. Välkommen till världen vem du än är!

Imorse klockan 07.00 vandrade Erik in genom dörren! Äntligen! Han lyckades komma på ett nattåg igår. Åh va skönt det är att han hemma. Nu slipper jag sitta å prata för mig själv..

På tisdag kväll kommer äntligen min bror å hälsar på! Han är en rolig figur.. han har håret som jag borde fått..
Han har även sin flickvän med sig och dom ska bo hos oss.. Jippi!

Jag och Erik har suttit å spelat Buzz ett tag.. det var ett lyckat köp btw!.. vi körde enbart på svenska denna gång. Han vann tyvärr båda gångerna.. men jag har vunnit ganska mycket jag me så det gjorde inte så mycket..

Nu vet vi inte riktigt vad vi ska göra.. men det lutar åt att vi ska plocka ihop tvätten som jag hängde i förrgår.. fast det känndes hemskt tråkigt, så det blir nog dumburken som vanligt..

Kommentarer
Postat av: Kit

Har du sätt bilderna på lill-tussan som jag la upp på fuckbook :D ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback