helgen..

Ja, jag vet att det var ett tag sen.. men jag har velat skriva om helgen men aldrig orkat..
Fredag: sommarfest för H1 på olearys.. den slutade i katastrof skulle jag vilja säga..
Detta hände:
Ellen bestämmer sig för att hon ska få supa.. Ellens argument var att hon super juh inte så ofta..
Vad jag skulle vilja fråga Ellen vid det här laget är -Bara för att du sällan dricker, så måste du väl inte supa så du tappar kontrollen helt?
Bäver.. jag tappade kontrollen.. Min älskade Erik tog hand om mig hela natten.. badade mig, höll i mitt hår alla gångerna jag spydde, hällde i mig vatten han tryckte till och med i mig en pronaxen så jag inte skulle ha så ont i huvudet dagen efter.. eller ja.. fast största orsaken var nog att jag skulle somna.. så han slapp mig.. han var inget fan då.. sorry hun!

Därför kan man nog gissa sig till vad som hände på lördagen.. japp korrekt.. jag blev sjuk!
Fast som den hjälte man är så gick jag och jobbade endån..
Jag börjar bli lite gammal för att jobba bakis sjuk kände jag.. Man är juh ingen ungdom längre..

Söndagen hoppar jag över.. men det var den underbaraste och mest romantiska dagen jag och Erik någonsin haft tillsammans..

Kommentarer
Postat av: Linnea

hehe...aj det är som lätt till att "kliva över gränsen"...och fort går det;)



Kul att ni hade mysigt i söndags iaf:) Ses/hörs i morrn!!

Postat av: Kit

aaaw mysigt :)

2008-07-03 @ 22:50:01
URL: http://www.fz.se/bloggar/digitalenviron

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback