En liten svart

Idag har Carro färgat mitt hår.. även kallat hor..
När horet är svart går jag under mitt alias En liten svart.
Carro har hällt i mig mat hela dagen.. lunch, muffins, pizza, muffin och korv med bröd. Så nu är jag riktigt mätt.. även kallat tjock.

Jag lägger nästan aldrig upp bilder, men nu kommer det äntligen en..(hurray).. den sista bilden jag la upp hade jag nog ritat själv..


                                  

Hade väl egentligen inte behövt lägga upp en bild..
Hade räckt med att säga: Nu ser jag ut som på profilbilden..

Kommentarer
Postat av: Fröken Stugun

Fan vad snygg du är älsking !! Blev riktigt bra :) jag har oxå en liten överraskning som du kommer få se när jag kommer hem..

Håller på förbliit att få tag i en biljett på söndag, fanns ingen ikväll tyvärr...

Ringer sen, hoppas du ser detta innan jag ringer.

Puss

2008-07-12 @ 20:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback