Buhu

Hopp.. då har helvetes veckan dragit igång.. hipp hipp hora..

Det kommer bli en ensam vecka utan Kärlek.

Nu har jag envisats med att hitta ett bra program genom att zappa i ett par timmar.. men det funkar inte.. det spelar ingen roll hur mycket och hur länge man hotar, det blir aldrig någe bättre. bäver.
Efter att ha bråkat med tvn bestämde jag mig för att kolla på film. Det blev Transformers. Jag är kär i den filmen och ändå har jag bara sett den en gång, dock på biografen. Men nu bär det av igen, med endast en hatad mygga som sällskap. Jag menar, det SKA bara inte finnas myggor i stan..
Så nu har jag stängt alla fönster så inte krypets ännu mer hatade kompisar kommer, totalt oinbjudna.
Så nu kära vänner har jag förvandlat vårat hem till en jäkligt stor bastu. Det är bara att kika in om ni känner för att svettas. Jag kan locka med att alla som kommer får en kall öl.
Värme har aldrig stoppat mig! Det var bara ett par dagar sen jag drog ur duntäcket ur påslakanet.. Erik drog nog ur sitt i mars nångång.. Ååååh Kärlek!

Skit också. Det är helg. Allt ska tydligen jävlas..
Helg betyder att..
..jag inte kan lägga mig tidigt för att sova bort den här veckan, jag är juh ledig imåra.
..jag är ledig imåra, så jag kan inte jobba bort den här veckan.

Jag säger som min gamla gode vän Arthur: "Det måste vara fredag idag.."
Dock menade han att det var torsdagar som alltid var i vägen.

Här om dagen insåg jag att jag inte läst sista Harry Potter boken än.. Även fast nummer 5 och 6 är sämst så vill man juh veta hur hela alltet slutar. Det blir mycke tid till läsning nu.. Ååååh! Kärlek kom hem!
Jaja han åkte 18.30 idag..   men det är redan öde öken här..

Kommentarer
Postat av: Kit

Du och CG har en hel del gemensamt ang. det där, hon tog till och med vecka mindre ledigt för att ajg sommarjobbar :)

Hoppas en lite kommentar från mig kan ge ett litet ljus i tillvaron.

Postat av: Fröken Stugun

Haha vad jag sitter här själv vid datorn och finssar över det du skriver.



Saknar dig !!

Älskar dig

2008-07-05 @ 10:52:41
URL: http://snabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback