Nått ska jag väl komma på att skriva om..

Tänk dig att du har lite tjockt slem i halsen.. sådär lagom gult..
Det spelar ingen roll hur mycke du spottar eller svälger..
Det nedrans slemmet sitter där det sitter.. som en ovanligt elak fästing..
Detta gör dig så äcklad så du kan spy.. bara så där..
Eller.. så försöker du hosta å spotta ur det så mycke så att du spyr..
Du har svårt att sova och att vara glad för att det irriterar så jäkligt..
Du har till och med svårt att jobba..
Du gör allt för att få bort det.. men NEJ.. det finns inte ett skit du kan göra..


Så har min vecka varit..

Kommentarer
Postat av: caroline

nämmen :( du skulle ha sagt åt mig att komma... då skulle du må mkt bättre ;)

Postat av: Linnea

Nämen huvva vad det lät jobbigt. Men jag blev i alla fall jätteglad när jag såg att du bloggat, även om det lät lite äckligt.... Fortsätt! Mera mera!!

2008-01-12 @ 00:18:23
URL: http://www.ninnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback