LT kändis.. för längesen..

Idag kollade jag in på Lindas blogg en sväng. Hon hade skrivit att hon kom upp som träff om man sökte på henne på google.. Hej Linda!

Så naturligtvis va jag tvungen å testa.. Söker man på google.se på Ellen Sabelström så är det här det första som kommer upp

http://www.ltz.se/artikel_standard.php?id=383143&avdelning_1=101&avdelning_2=142

Lite tufft..

Idag har jag ätit ute hela dagen.. lyx!
~ Åt frukost på donken med min plommongurka
~ Fikade på Törners med Jojo å Katta
~ Åt middag med kärleken på Paus

Paus är ett himla mysigt ställe!
Där jobbar även min gammla Emporio flirt Micke.. fast han har nog ingen koll på det. Men det är väl lika bra det..
åå Emporio.. det va längesen.. det va ett kul ställe det..

Kommentarer
Postat av: linda

haha skojigt va :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback