Handbolls EM 08!

Äntligen! Har handbollen börjat! Detta är det enda i sportväg jag kollar på. Shit va roligt det är! Så i helgen har jag suttit framför tvn.. Sport är verkligen inte min grej.. men jag älskar verkligen att titta på handboll!

Har vilat en massa också så nu börjar jag bli piggare.. Det va typiskt va lång tid det skulle ta att bli av med slem och matthet.. Det har verkligen inte varit lajbans..
Jag har varit ute och fikat lite igår och idag och det går ganska bra.. det jobbiga är när jag kommer hem.. då orkar jag verkligen inte göra ett skit.. men det är skönt att träffa lite folk ist för att ligga framför tvn och kolla på momento eller nått annat kasst.

Just nu är Katta mitt fika offer. Hon och Larsen har bestämt sig för att hata Östersund så hon flyttar till Stockholm närsomhelst. Så hon får ta att jag kommer hänga på na tills dess..
Jag kommer sakna dig!

Men en dag möts vi kanske igen!
Och en vacker dag kommer nog jag och Erik också bosätta oss där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback