Detta har hänt:

Firade jul med hela min släkt i Enköping! Om det har hänt någongång så va det säkert hundra år sedan. Det va så kul å träffa min familj igen! Det händer allt för sällan!
Nyår firades i Åre, med ett väldigt galet gäng. Shit vilket lyckat nyårs firande. Vi åkte lite skoter, som det va hundra år sen jag gjorde. Vi grillade, spelade en jävla massa spel, mös och söp ganska mycke.
Och så det bästa förstås:



På tolvslaget förlovade jag och Erik oss.  Jag älskar dig Erik!
Naturligtvis så har vi beställt andra ringar.. men dom hann aldrig komma.. därför bytte vi lite mer personliga ringar.

God fortsättning!


Kommentarer
Postat av: linda

:O
MEN GRATTIS :D

Postat av: Linnea

GRAAAAATTIS vännen!! Va kul för er!

2008-01-07 @ 19:38:57
URL: http://www.ninnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback