Lycklig!

Igår och idag har jag varit uppe ganska tidigt.. för att sitta å vänta på en rörmokare som aldrig kommer.. blä..
Han ska koppla in våran diskmaskin så vi äntligen kan få bort det äckliga berget i köket..
Vi har verkligen lagt all vår tillit på diskmaskinen..men den kommer inte göra oss besviken.. det känner jag på mig..

Nå.. i helgen mådde jag bättre än väntat.. så vi tog en tripp till Ikea..
Det va helt underbart! Vi köpte en massa saker som ett hem borde ha.. men som inte fanns hos oss..
Vi köpte en stor röd matta, pynt och en blomma till badrummet, ett sängbord till Erik, ljus och lyktor till alla rum, en stor kastrull och en matta, skohylla och klädhängare till hallen..
Oj så  bra det blev..
På söndagen och måndag morgonen blev det en massa städning.. och nu känns detta ÄNTLIGEN som ett hem!

Det har bara varit jag och Erik hela helgen, och eftersom både jag och Erik tog ledigt på fredagen så blev det en extra lång och underbar helg!  Åh.. jag älskar dig så!

Det går till och med bra att jobba! Jag är så glad och på bra humör!
Vilken vändning!

Äntligen har nya Gamereactor kommit! Nu ska jag uppdatera mig.. jag har inte jobbat så mycke på senaste tiden så det är nog bäst att göra sin läxa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback