Detta hände:

Förra inlägget va ganska mystiskt och hemlighetsfullt (och tydligen poetiskt enligt Carro.. Oo)
Nu tänkte jag avslöja vad som hände..

Jag stog och jobba på Game som vanligt.. det som va lite trist då va juh att Mogge hade gått på lunch så jag hade tyvärr inget vittne på detta underbara.. eller nån å göra lite avis.. ^^
Helt plötsligt kommer en tjej in och frågar efter mig.. Varför kan du mitt namn? tänker jag..
Jo.. hon va ett blombud!!
Är inte det de underbaraste som kan hända? Älska blombud.. och älska blommor!
I detta inslagna långa paket låg en liten nalle så mjuk som vispad grädde och en miniask med chokladpraliner, en ros med långa grässtrån och en lapp med orden "Älskar dig otroligt!"
Lycklig så jag svimmde? Ja det är korrekt..

Jag va juh ganska besviken på Dagen kärlek.. och det sa jag kanske till min andra hälft en gång eller två.. ish..

Som sagt.. Nagging works! =P


Kommentarer
Postat av: Erik Larsson

ÄLSKAR DIG!

Postat av: Linnea

Hihi! Va gulligt! Jag vill också ha!! Kanske dom ska få umgås lite med varandra, Erik och Fredrik alltså, kanske det smittar av sig :D

2008-02-25 @ 13:13:56
URL: http://www.ninnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback