Dagen Kärlek

Jag och Erik tänkte gå på spa kliniken som alla hjärtans dag grej.. eftersom vi firade ett år nyligen också..
Men endån så fick jag en grej =D
Jag har tjatat ganska länge om att jag måste klippa bort lite hår.. för det är så jäkla slitet.. Så jag fick ett presentkort och en bokad tid den 14 på Max! Söt!

Så när dagen kärlek äntligen va här så tänkte jag överraska han på jobbet.. eftersom jag va ledig..
Strax innan 12 kommer jag dit.. för första gången bör tilläggas.. å va möts jag av?
Ett stirr! Erik satt mest å stirrade.. inte ett leende.. inte ens lite snudd på lycka fans där..
Aja.. det va väl inte så farligt..
Nehe då hade han bestämt att äta med en jobbarkompis.. å det gick juh inte att ändra på,, nej nej..
inte ens när jobbarkompisen frågar om vi vill äta kärlekslunch.. nej nej..
hepp.. då blev det tacobuffe då.. inte alls romantiskt.. eftersom jag helst inte betalar så mycke för tacos.. SÅ gott är det inte,, och med en tillhörande jobbarkompis.. suck

Sen va det dax att fira kärleken hos frisören! Det va dagens höjdpunkt..
Man känner sig så fräsh och som en ny männinska.. bara efter att ha klippt sig lte..

Kärleksmiddagen blev då på Tages.. det va snorfullt i stan.. så det blev inge Olearys..
Tages är lagomt romantiskt..

Kvällen spenderade vi på olika håll.. han vid datorn och jag vid final fantasy..

Vilken romantisk dag..
Inte en blomma så långt ögat kunde nå..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men nu har du fel Ellen. Det var visst en blomma så långt ögat kunde nå. Du behövde bara titta i spegeln

Postat av: Linnea

Ah, tack! Då ska jag försöka hålla mig vaken ikväll då:) Klart att vi ska ses nåt. Får barnbidrag (hihi!) på onsdag, tänkte ta en sväng på stan då...shoppa lite...å fika...

2008-02-18 @ 07:46:02
URL: http://www.ninnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback