Bloggtorka..

Inget nytt på väldigt länge..
Det är jag som få ta tag i skrivandet.. jag som inte skriver så ofta annars =)

Idag är det jobb som gäller.. luncha med Carro..
Vi funderar på att ha en sykväll.. det skulle va mysigt.. lite syunta.. ^^
Jag ska sy upp gardiner och laga en massa byxor är det tänkt.. men det blir aldrig av.. så det blir nog lättare om man gör det med någon annan..

Imorgon ska jag luncha smörgåstårta hos Sara som fyller år.. så det ska fixas present idag är det tänkt..
men jag får se om jag orkar gå på stan innan jobbet..

Sen är det torsdag och då är jag ledig! Woho!

Är det sånt här ni vill läsa?? Börja skriv så jag har lite intressanta saker att läsa!

Kommentarer
Postat av: Erik Larsson

Klart vi vill höra allt från dig!
Pussa

Postat av: caroline

haha det är ju DU som ska skriva så vi kommer tillbaka ;) fast det gör vi ju ändå, och JA det är sånna här saker vi vill läsa. bland annat

2008-02-26 @ 18:45:03
URL: http://nindo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback