Tankar

Bara för att jag verkligen kände för att skriva några rader och få ut lite känslor så har jag absolut ingenting att berätta..
Så det får bli om ointressanta småsaker. Det spelar väl iofs ingen roll eftersom jag skriver för min egen skull..

Nu kommer det bli bråk hemma.. jag och Erik har köpt ett varsitt spel.. Jag till Wii och Erik till Ps3:an.. jag kan säga att detta är ett riktigt problem..
Jag införskaffade mario kart. Det var ett utmärkt köp! Otroligt roligt!
Erik köpte GTA 4.. vilket inte alls verkar lika roligt..
Fast det måste vara mig det är fel på för i Stockholm har folk tydligen tältat utanför en affär i veckor för att vara först.
Dock för att få spelet gratis.. men det finns väl gränser?

Ikväll ska jag och Erik till Eriks mamma Susanne och grilla! Det blir första grillningen i år.. Sweet!

Gick lite på stan med Jojo idag. Det va roligt! Vi måste göra det oftare!

Dagens visa: Stilla dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback